افتتاح مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ های کشور در آئین افتتاحیه مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان، گفت: سرمایه‌ گذاری این طرح مهم ۵۰۰ میلیارد تومان است؛ که ۳۰ درصد آن مربوط به انجمن حمایت از زندانیان سیرجان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در اجرای برنامه های اجرایی سازمان زندان های کشور و در راستای اولیت های ده گانه این سازمان با حضور دکتر نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان های کشور و مسولین عالی اجرایی و قضایی شهرستان و استان؛ مجتمع خوابگاهی و کارگاه های فنی و حرفه ای و اشتغال زایی در زندان سیرجان افتتاح گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز یک فضای بسیار مفید و موثر با زیربنای یک‌ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ندامتگاه سیرجان به بهره‌ برداری رسید؛ که در این فضا یک‌ هزار و ۱۰۰ متر مربع فضای خوابگاهی و همچنین ۴۰۰ مترمربع بخش کارگاهی در ۳ بخش خاتم‌ کاری، سنگ تراشی و حرفه آموزی با اشتغال ۸۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد.

افتتاح مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان

ابراهیمی افزود: سرانه فضای ندامتگاه سیرجان به استاندارد لازم رسیده است و می‌ تواند آثار مثبتی در عرصه تربیتی و اشتغال و توسعه و توانمندسازی زندانیان داشته باشد و امروز رویکرد سازمان هم اولویت مولدسازی اموال مازاد سازمان و تکمیل تمامی طرح های نیمه تمام در سطح کشور است و از اهداف اصلی ما تحت پوشش بردن خانواده‌ های زندانیان و ارائه خدمات به آنان است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌ گذاری این طرح مهم ۵۰۰ میلیارد تومان است؛ که ۳۰ درصد آن مربوط به انجمن حمایت از زندانیان سیرجان است، که می‌ تواند از درآمد خوب این طرح مهم در اشتغال و معیشت خانواده‌ های زندانیان شهرستان نقش بزرگی را داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ های کشور از احداث کارخانه فولادسازی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان سیرجان خبر داد و گفت: طرح قابل توجه و بسیار خوبی است که با مشارکت بخش خصوصی و انجمن سیرجان آغاز شده و تا پایان امسال هم به بهره‌ برداری می‌ رسد و قبل از آن تا سه سال می‌ تواند ارزش افزوده خوب و زمینه مناسب درآمدی برای سرمایه‌ گذار و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داشته باشد.

افتتاح مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان

ابراهیمی؛ اشتغال بعد از زندان و همچنین توانمندسازی زندانیان بعد از آزادی را از اولویت سازمان زندان‌ های کشور دانست و در بازدید از بخش‌ های مختلف ندامتگاه سیرجان گفت: با هدف نظارت بر امور مدیریتی زندان و برنامه‌ های اولویت‌ دار سند تحول قضایی سازمان، یکی از مهمترین اولویت‌ های بخش توانمندسازی، اشتغالزایی و بازراهیابی زندانیان است؛ که در این راستا ارتقاء سطح سرانه خوابگاهی زندانیان را داریم.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زندان سیرجان، خاطرنشان کرد: این اقدامات ارزنده نتیجه وفاق، همدلی و مدیریت عالی در مسئولان شهرستان است.

افتتاح مجتمع خوابگاهی و کارگاه اشتغالزایی زندان سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha