همایش دوقلوها و چندقلوهای سیرجانی برگزار شد
تصاویر: دریافتی

دومین همایش بزرگ دوقلوها و چندقلوهای سیرجانی به همت شرکت گل گهر و با حضور امام جمعه، مسئولان، مدیران ارشد شهرستان و حدود ۷۰۰ نفر از دوقلوها و چندقلوهای سیرجانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دومین همایش بزرگ دوقلوها و چندقلوهای سیرجانی با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و تقویت پیوندهای اجتماعی و ارج نهادن به کانون خانواده و با شعار « فرزند بیشتر، نشاط بیشتر» در دهکده گردشگری گهرپارک برگزار شد.

امام جمعه سیرجان با تاکید بر اینکه مقدس‌ترین بنیان هستی، بنیان خانواده است برگزاری این رویداد با شعار "فرزند بیشتر، نشاط بیشتر" را ابتکاری ستودنی و قابل تقدیر خواند.

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده، در جمع دوقلوها و چند قلوهای حاضر در این مراسم، گفت: خداوند به پدران و مادران شما دوقلوها و چندقلوها لطف ویژه‌ای کرده، چرا که یکی از الطاف خداوند به جامعه بشری تشکیل خانواده و به دنیا آمدن فرزندان است.

وی افزود: مقدس‌ ترین بنیان هستی بنیان خانواده است؛ اما متاسفانه در کشور ما متوسط سن ازدواج بالا رفته و برای رفع این معضل باید جوانان به تشکیل خانواده ترغیب شوند.

امام جمعه سیرجان به بیان آیات قرآن کریم در این زمینه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: قرآن کریم می گوید؛ این نشانه خداوند است، خداوند عشق عمیقی را در دل زوجین پس از تشکیل خانواده قرار می‌ دهد. بنابراین باید هرچه سریعتر برای تشکیل این بنیان مهم و حیاتی اقدام نمود.

حجت الاسلام مسلمی زاده، تصریح کرد: مهمترین لطف خدا به خانواده ها فرزندانی است که به آنها اعطا می‌ کند، مسئله اقتصادی مهم است و بسیاری از خانواده ها آن را دلیلی برای عدم فرزندآوری می‌ دانند، اما این مسئله نباید مانع فرزندآوری شود، چرا که فرزند به خانواده قوام و ثبات می دهد و روزی خود را با خود می آورد.

وی تاکید کرد: فرزند یکی از ابزارهای مهمی است که ضامن ثبات و بقای خانواده است. بسیاری از خانواده‌ ها در آرزوی داشتن فرزند هستند و جای شکر است، که خدا به شما لطف مضاعف کرده و فرزندان دوقلو و چند قلو هدیه نموده است.

امام جمعه سیرجان، عنوان کرد: پیغمبر هم در این زمینه فرموده فرزندآوری کنید، که یکی از مهارت‌ های لازم خانواده‌ ها برای تداوم نسل است. لذا خانواده‌ها باید باور کنند که خداوند ضامن روزی فرزندانشان است و وعده خداوند تخلف ناپذیر است.

شایان ذکر است؛ اجرای برنامه‌ های شاد فرهنگی توسط گروه‌ های هنری از دیگر برنامه‌ هایی بود که جذابیت این همایش را برای دوقلوها و چندقلوها و خانواده‌ های آنها دوچندان کرد، تا خاطره ای به یاد ماندنی در گهرپارک شکل بگیرد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha