جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ ربایی در شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ ربایی در شرق کشور، گفت: در حال حاضر ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهنام جعفری زاده در خصوص حمله به یک باند آدم ربایی در شرق کشور, اظهار کرد: ۴ نفر از عوامل اصلی این باند، بازداشت شده‌ اند.

وی در تشریح این خبر افزود: عوامل این باند، چندین مورد آدم‌ ربایی و تیراندازی طی سال‌ های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به‌ طور مثال در سال‌ های گذشته این باند با آدم‌ ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ ها می‌ کردند و در یک فقره آدم‌ ربایی بیش از ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، تصریح کرد: اعضای این باند در آخرین اقدام خود، مبادرت به ربایش دو نفر از شهروندان بمی کرده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

جعفری زاده عنوان کرد: مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق شهرستان خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه‌ های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

وی بیان کرد: در این عملیات شهید "یاسر عبدلی" از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌ رسد، اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگان گیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌ شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

دادستان بم تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌ کند و اشد مجازات در انتظار عوامل این باند خواهد بود.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha