تلاش مضاعف مجموعه انتظامی برای کاهش تصادفات رانندگی

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر تلاش مضاعف مجموعه انتظامی برای کاهش سوانح و تلفات رانندگی، یک بار دیگر از مردم درخواست کرد؛ پلیس را در حوزه های ماموریتی همراهی و در کف میدان عمل ارزیابی کنند. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار" احمد رضا رادان" در حاشیه نظارت ستادی از پلیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرو: در سفری که به استان کرمان داشتیم، هم به منظور زیارت مزار مطهر فرمانده عزیزمان"حاج قاسم سلیمانی" و دیگر شهدای دیار کرمان بود و هم جمع بندی نظارت ستادی پلیس این استان را مد نظر داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه انتظامی استان کرمان، با مدیریت خوب فرمانده و کارکنان آن توانستند هم در حوزه صف و ستاد و هم امور پشتیبانی تمامی نمرات خیلی خوب را به خود اختصاص دهند و این استان پهناور از استان هایی است؛ که توانسته است تمام شاخص های مورد نظر را کسب کند و قرار هم بر این شد یک سری اتفاقات خوب رقم بخورد.

فرمانده کل انتظامی کشور، در پاسخ به سوال یک خبرنگار در رابطه با رویکردهای حوزه تصادفات تصریح کرد: در حوزه تصادفات نیز رئیس جمهور محترم پیشنهاداتی دادند، تا در قالب یک برنامه، ۵۰ درصد کاهش تصادفات داشته باشیم، که این یک عدد چند هزار نفری در سطح کشور و البته قابل تحقق است.

سردار رادان تاکید کرد: اما این عدد قابل تحقق، شرط و شروطی دارد؛ ما الزامات تحقق این امر را با تعین سهم به هر دستگاه برنامه ریزی و تقدیم کردیم و یک کار دیگر هم اصلاح تخلفات حوزه راهور بود تا بتواند بازدارنده تر باشد، که مورد تائید هم قرار گرفته و ان شاء الله در مسیر تحقق قرار بگیرد.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف مجموعه انتظامی برای کاهش سوانح و تلفات رانندگی، یک بار دیگر از مردم درخواست کرد: پلیس را در حوزه های ماموریتی همراهی و در کف میدان عمل ارزیابی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha