افتتاح سالن ورزش های آبی پلیس کرمان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور 

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور، مجموعه ورزشی و آبی پلیس کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور بعد از ظهر امروز با استقبال استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان استان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد.

وی در بدو ورود به ستاد پلیس استان کرمان، سالن ورزش های آبی تازه تاسیس این فرماندهی را افتتاح و بر توسعه طرح های عمرانی حوزه ورزش و تندرستی کارکنان تاکید کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور، در این آیین بیان کرد: بسیار جای خوشحالی است که مسئولان انتظامی در کنار دغدغه مندی بسیار در زمینه موضوعات و رویدادهای حوزه نظم و امنیت به توسعه طرح های عمرانی هم توجه دارند.

سردار رادان؛ وسعت و کیفیت این مجموعه ورزشی را در حد مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: یکی از رویکردهای مجموعه انتظامی، توجه بیشتر و البته جدی به ورزش و تندرستی کارکنان انتظامی است؛ تا با روحیه و نشاط بیشتری در حوزه خدمت به مردم انجام وظیفه کنند.

افتتاح سالن ورزش های آبی پلیس کرمان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور 

شایان ذکر است؛ این مجموعه دارای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای ورزشی در فضای بسته و ۴ هزار و متر مربع فضای روباز است و شامل: بخش های؛ استخر، سالن بدنسازی و سکوی صخره نوردی می باشد که با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

استفاده از خدمات این مجموعه برای عموم آزاد است.

افتتاح سالن ورزش های آبی پلیس کرمان با حضور فرمانده کل انتظامی کشور 

همچنین؛ ادای احترام به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای کرمان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان، از دیگر برنامه های فرمانده کل انتظامی کشور در کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha