تاکید رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا بر اجرای «طرح حاسبین»

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا، گفت : عملکرد رده های اجرایی و تخصصی در رابطه با رعایت صحت آماری به صورت مستمر باید مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد و طرح حاسبین در مرکز استان و شهرستان های تابعه نیز پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار"رضا علی رجبی"ضمن بازدید از بازرسی فرماندهی انتظامی استان، نتایج نظارت های ستادی از پلیس کرمان را در نشستی با حضور سردار"رادان" تشریح کرد.

وی در نشست با کارکنان اداره عملیات بازرسی پلیس کرمان ضمن تشریح اهداف این نظارت و رویکردهای مورد انتظار گفت: در حوزه جمع بندی نظارت ستادی فراجا از یگان های پلیس کرمان، تلاش های مؤثری از سوی بازرسی، بالاخص حوزه عملیات بازرسی انجام شده است.

رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا، ادامه داد: در این راستا عملکرد رده های اجرایی و تخصصی در رابطه با رعایت صحت آماری به صورت مستمر باید مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد و طرح «حاسبین» در مرکز استان و شهرستان های تابعه نیز پیگیری و اجرایی شود.

سردار"رجبی" اولویت های فرمانده محترم کل فراجا در رابطه با ماموریت های پیش رو از جمله اجرای طرح عفاف و حجاب، سامانه سپهتن، جمع آوری معتادین متجاهر، رعایت صحت آماری، رعایت حقوق قانونی و شهروندی متهمین، برنامه های ابلاغی از بازرسی کل و سایر طرح های ابلاغی را تشریح و بر اجرای دقیق آن ها تاکید کرد.

وی، با توجه به برگزاری جلسه نهایی جمع بندی نظارت ستادی از یگان های فراجا در استان کرمان به ریاست سردار فرمانده محترم کل فراجا و تعدادی از معاونین و پلیس های تخصصی فراجا در سالن کوثر، در این جلسه نیز حضور یافت و گزارش عملکرد رده های استان را تشریح کرد.

پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha