کد خبر: 199161
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از اجرای طرح هدفمند ارتقاء امنیت اجتماعی با رقم خوردن یک سری دستگیری ها و کشفیات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کمان؛ سرهنگ "اسحاق دریجانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی پارک ها، تفرجگاه ها و دیگر نقاط جرم‌ خیز با هدف برخورد با مخلان آرامش و آسایش عمومی، مزاحمین نوامیس، سارقان، معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: از نتایج این طرح می توان به جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به کمپ، دستگیری ۱۰خرده فروش، ۲ عامل تیراندازی، توقیف ۵ وسیله نقلیه متخلف، اعمال قانون تعداد ۱۶۰ دستگاه وسیله نقلیه، دستگیری ۵ سارق و کشف برخی اموال سرقتی از جمله یک دستگاه خودروی سرقتی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی ریگان تاکید کرد: طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در تمام طول سال به ویژه ایام تابستان به صورت مستمر و در راستای آرامش و امنیت خاطر خانواده ها اجرا می شود و از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اینگونه موارد را گزارش کنند.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha