کاهش نارضایتی مردمی از ادارات در اولویت کار مدیران باشد

فرماندار شهرستان ریگان گفت: کاهش نارضایتی های مردمی از ادارات در اولویت کارهای مدیران باشد و نباید شهروندی با نارضایتی از اداره جات ریگان خارج شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضازاده در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با بیان اینکه باید همیشه مردمی و انقلابی باشیم، گفت: باید با تکیه بر تقوای الهی و حسن خلق؛ مشفقانه و دلسوزانه حرف مردم را گوش کنیم و در حد توان آنها را حل کنیم.

وی افزود: این مهم باید در زندگی سیاسی و اجتماعی ما باشد و رعایت آن به فرمایش پیامبر اعظم (ص)، مقدمه رفتن به بهشت است.

فرماندار ریگان نیز در این جلسه با اشاره به تکریم ارباب رجوع، گفت: کاهش نارضایتی های مردمی از ادارات در اولویت کارهای مدیران باشد و نباید شهروندی با نارضایتی از اداره جات ریگان خارج شود.

مراد آبیار تصریح کرد: در فصل تابستان در حوزه آب و برق و کاهش افت فشار و ولتاژ شبکه ادارات مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: مدیران در سال ۱۴۰۲ با رویکرد جدید و برنامه ریزی دقیق جهت پیشرفت شهرستان و حوزه عمل خود اقدام نمایند.

فرماندار ریگان بیان کرد: امروز شعار دولت مردمی باید به معنای واقعی تحقق پیدا کند و ما با حضور در بین مردم در مساجد و ادارات و روستاها این اقدامات را انجام خواهیم داد.

آبیار خاطرنشان ساخت: نظم اداری، توسعه موضوعات، فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، مردم داری و عملکرد جهادی در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مدیران شهرستان، معاون عمرانی و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی مطالبی را ایراد نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha