بازداشت رئیس شرکت نفت جیرفت و احضار وی به دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، از احضار رئیس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به علت نارضایتی مردم در خصوص صف های طولانی پمپ بنزین های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبر افزود: در خصوص شرکت نفت جیرفت پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با افراد متخلف، ادامه داد: این پرونده به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت این شهرستان در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رییس این شرکت تذکر داده شده است.

صالحی نژاد بیان کرد: سوء مدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان کرمان نیز اعلام شده و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان کرمان، انتخاب یک مدیر توانمند به منظور حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

وی اعلام کرد: سوء مدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

این مقام قضایی یادآور شد: در این رابطه پیروی نیابت قضایی از دادستانی مرکز استان کرمان، پرونده ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است

وی اعلام کرد: باتوجه به اینکه موضوع در صلاحیت رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است با تکمیل تحقیقات، پرونده به منظور رسیدگی نهایی به دادسرای مرکز استان کرمان ارسال خواهد شد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha