کد خبر: 199366
۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۰
دستگیری قاتل ۱۶ ساله در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل اصلی وقوع قتل و ۵ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی رخ داده در یکی از محله های هماشهر سیرجان در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته‌ جمعی منجر به قتل در یکی از محله های بخش شهر هماشهر سیرجان، بلافاصله واحد گشتی کلانتری ۱۶ هماشهر به محل وقوع اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد؛ به سبب تنش و نزاع ایجاد شده بین چند جوان و نوجوان با یکی از همسایه ها که با خودروی در حال عبور از کنار آنها بوده؛ متاسفانه یک نزاع دسته جمعی شکل گرفته و یک مرد ۴۵ ساله از ناحیه شکم با ضربات چاقو یکی از این افراد مجروح شده و هنگام انتقال به بیمارستان فوت می‌ کند و ضارب و دیگر عاملان دخیل در این نزاع نیز بلافاصله از محل متواری می‌ شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به آغاز پی جوئی های پلیسی برای شناسایی و دستگیر قاتل و عاملان این نزاع، تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم های از کلانتری ۱۶ ماهشهر و پلیس آگاهی عاملان وقوع این قتل که نوجوانی ۱۶ ساله است و ۵ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر در کمتر از ۵ ساعت، دستگیر و همگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha