نگهبانی که قاتل صاحب باغ شد/ دستگیری و شناسایی قاتل در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه طی یک نزاع که منجر به درگیری نگهبان و صاحب یک باغ پسته در یزدان آباد و قتل صاحب باغ شد؛ صاحب باغ به دست نگهبان به قتل رسید، از شناسایی و دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ صمدالله ترابی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد قتل به سبب تنش بین نگهبان و صاحب باغ پسته در سیزدهم شهریور ماه سال جاری در محدوده روستای یزدان آباد زرند موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی هویت قاتل در همان روزهای اولیه وقوع قتل، افزود: علی رغم تلاش پلیس برای دستگیری متهم اقدامات پلیسی در همان روزهای اولیه به نتیجه نرسید و مشخص شد؛ متهم از روستا به مقصد نامعلومی فراری شده است.

این مسئول انتظامی بیان داشت: تلاش ماموران برای دستگیری قاتل همچنان ادامه داشت؛ تا اینکه سرنخی از حضور متهم در یکی از روستاهای زرند پیدا شد و با انجام کار اطلاعاتی محل اختفای این متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ ترابی با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته و مقادیری مهمات در قتل خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به انجام قتل اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی با صاحب باغ عنوان کرد.

وی خاطرنشان ساخت: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha