پلیس سیرجان مانع از خودکشی یک شهروند شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: با سرعت عمل و اقدامات آرام سازی انجام شده توسط ماموران انتظامی این شهرستان از یک مورد خودکشی در این شهر جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی بیان داشت: برابر گزارش یک شهروند به ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی فردی از روی پل عابر پیاده در سه راهی کرمان این شهرستان، بلافاصله جانشین فرماندهی انتظامی سیرجان به همراه تیم های گشت ماموران کلانتری ۱۳ و تعدادی از پلیس های تخصصی و یگان های امدادی شهرستان در محل اعلامی حضور یافتند.

وی افزود: ماموران با حضور به موقع و مدیریت صحنه و هماهنگی قضایی و حضور دادستان محترم شهرستان این فرد را که از روی پل عابر پیاده قصد خودکشی داشت، به آرامش دعوت کردند و او را از این عمل باز داشتند.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد : ماموران در ادامه نیز با کمک عوامل امدادی این فرد را از روی پل عابر پیاده خارج و وی را تحویل عوامل اورژانس اجتماعی دادند تا به اوضاع روحی او رسیدگی کند.

سرهنگ امیر سبتکی در پایان از همکاری شهروندان عزیز و یگان های امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، اورژانس اجتماعی بهزیستی در نجات جان این شهروند تقدیر و تشکر کرد.

پلیس سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha