افتتاح دو طرح راهسازی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در جنوب کرمان

با حضور استاندار کرمان، محور مردهک _تنگشاه به طول ۱۶ کیلومتر و پل طاقی با مجموع اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در جنوب استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، به همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، امام جمعه و فرماندار عنبرآباد و مسئولین محلی، محور مردهک _تنگشاه به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان و پل طاقی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

در ادامه عملیات اجرایی قطعه دوم محور عنبرآباد -تنگشاه به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

استاندار کرمان در حاشیه عملیات اجرایی قطعه دوم محور عنبرآباد -تنگشاه گفت: منطقه عنبرآباد به مردهک و تنگشاه علی‌ رغم داشتن ظرفیت‌ های فراوان، اما از محرومیت رنج می‌ برد و به همین دلیل رئیس جمهور در این منطقه حضور پیدا کرد.

افتتاح دو طرح راهسازی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در جنوب کرمان

فداکار، خاطرنشان کرد: مسئله محوری این منطقه جاده است چرا که با آسفالت شدن این محور، ظرفیت‌ های این منطقه همچون کشاورزی احیا می‌ شود، اما عدم وجود جاده مواصلاتی مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی، بیان داشت: بخشی از جاده محور مردهک-تنگشاه به بهره‌ برداری رسیده است، پل طاقی نیز افتتاح و ۱۰ کیلومتر مسیر کلنگ زنی شده است.

استاندار کرمان، تصریح کرد: در خصوص بخشی از مسیر نیز تصمیم‌ گیری لازم انجام شده است، امیدواریم با تامین منابع لازم کار سرعت بیشتری به خود بگیرد تا عبور و مرور بیشتر شود و ظرفیت‌ های منطقه فعال بشود.

افتتاح دو طرح راهسازی با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در جنوب کرمان

فداکار با اشاره به چگونگی تامین اعتبار محور عنبرآباد-تنگشاه، عنوان کرد: برای تکمیل این محور بخشی از آن توسط اعتبارات شهرستانی و بخشی نیز از محل استان تزریق می‌ شود، البته این منطقه به دلیل صعب‌ العبور بودن کار را سخت‌ تر می‌ کند، اما انشاءالله کار انجام می‌ شود.

گفتنی است؛ با افتتاح این پروژه یک هزار و ۵۰۰ خانوار از آن بهره‌ مند می‌ شوند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha