رونمایی از فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ ها و رسانه‌ ها در کرمان

در اولین همایش ملی«روایتگران پیشرفت» با حضور سخنگو و دبیر هیأت دولت از فراخوان جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ ها رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نخستین جشنواره تولیدات روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ های کشور در حوزه روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی به میزبانی استان کرمان برگزار می‌ شود.

این جشنواره ویژه رسانه‌ ها از جمله روابط عمومی‌ های سراسر کشور خواهد بود و روایت پیشرفت( تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی) و تحقق شعار سال « مهار تورم، رشد تولید» به عنوان محورهای این جشنواره تعیین شده‌ است.

همگرایی در بین روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم، روایت پیشرفت دستاوردها و موفقیت‌ های نظام جمهوری اسلامی در دولت مردمی و اقناع افکار عمومی، ترویج گفتمان روایت پیشرفت و ایران قوی، اشتراک تجربه‌ ها، تعمیق ارتباطات، شناسایی توانمندی‌ ها و ارتقای روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ ها، رقابت سالم بین رسانه‌ ها و معرفی روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ های برتر، مرجعیت روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ ها در اطلاع‌ رسانی و روایت اول، اهداف این جشنواره کشوری است.

بخش‌ های جشنواره شامل: خبر خوب، کلیپ، تیزر، مستند و فیلم کوتاه، پژوهش و تحلیل محتوا، یادداشت و مقاله، پوستر و فتوتیتر، انیمیشن و موشن‌ گرافی، سرود و پادکست، پویش‌ های اجتماعی است.

بخش ویژه جشنواره به مردم اختصاص داده شده و کلیه شهروندان در جای جای ایران اسلامی می‌ توانند با روایت‌ های خود از پیشرفت‌ های نظام جمهوری ایران در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال کلیه آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی و رسانه‌ ها در کرمان از طریق وبگاه www.prpishraft.ir امکان‌ پذیر است.

آیین اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان شهریور ماه ۱۴۰۲ و در هفته دولت انجام می‌ شود.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha