شروع ثبت نام نمایشگاه ایران نانو

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو می‌توانند با مراجعه به وبگاه نمایشگاه به نشانی https://nanoexhibition.ir برای نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس برگزار می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند. از دهم مرداد هم امکان جانمایی به صورت برخط برای شرکت‌ها فراهم خواهد بود.

تمام آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی که دارای گواهی‌نانومقیاس هستند می‌تواند برای ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به وبگاه نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه و با ایجاد پروفایل نسبت به ثبت در سامانه اقدام کنند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی است. همچنین امکان جانمایی شرکت‌ها براساس میزان فضای مورد نیاز آن‌ها پیش بینی شده است. در دوره‌های قبلی جانمایی را مجری نمایشگاه انجام می‌دادند، اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود بصورت برخط بر روی وبگاه نمایشگاه اقدام کنند.

امسال صندوق نوآوری و شکوفایی به طور ویژه از از ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۳۰ میلیون تومان از شرکت‌های حوزه نانویی دانش بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه حمایت می‌کند.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha