کاهش جرائم مربوط به نیروهای مسلح در استان کرمان

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان، با اشاره به کاهش چشمگیر وقوع جرم طی سال های اخیر در نیروهای مسلح این استان، بر توجه ویژه به پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام علی توکلی با اشاره به اینکه در سال‌های ‬ اخیر به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیشتر توجه شده است، از کاهش جرایم این بخش در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: نقش رسانه در اصلاح و یا تخریب جامعه بر کسی پوشیده نیست، رسانه هم می‌ تواند به جامعه امید و نشاط بدهد و هم می‌ تواند یاس و سرخوردگی برای جامعه ایجاد کند، لذا مهم‌ ترین کار، مخاطب شناسی و هدف‌ شناسی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه نوع چینش خبر به هنرمندی خبرنگار بستگی دارد، عنوان کرد: خبرنگار حلقه واسط بین دولت، حکومت و مردم است و باید خبرنگاران به خاطر تأثیر کار خبر، اهمیت ویژه‌ای برای این کار قائل باشند و در اخبار و تحلیل حب و بغض را کنار بگذارند.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به نقد درست و همراه با پاسخ طرفین، بیان کرد: رسانه‌ ها دنبال گره‌ گشایی از ذهن مردم باشند، ضمن اینکه رسانه‌ ها آئینه عملکرد مسئولان هستند.

وی اظهار داشت: در سازمان قضائی نیروهای مسلح به جرائم خاصی که نظامی‌ ها در حوزه ماموری تشان انجام می‌ دهند، رسیدگی می‌ شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، تصریح کرد: در سال‌ های اخیر، به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیشتر توجه شده و بیشترین تلاش و برنامه‌ ریزی بر این موضوع متمرکز شده است.

حجت الاسلام توکلی ابراز داشت: در سال گذشته سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان ۹۵ هزار نفر ساعت برای نیروهای مستقر در استان کلاس‌ های آگاه‌ سازی و آموزشی برگزار کرده است.

وی در مورد نحوه برخورد با مردم در ادارات، عنوان داشت: اگر خود را بدهکار به مردم بدانیم، کار را خوب انجام داده و خوب برخورد می‌ کنیم. اگر خود را طلبکار مردم بدانیم، درست برخورد نمی‌کنیم؛ البته ما استخدام شده و حقوق می‌ گیریم که کار مردم را راه بیندازیم و اگر می‌خواهیم حقوق ما مشکل شرعی نداشته و زندگی ما پاک باشد، باید برخورد خوب با مردم داشته باشیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: در مجموع در جرائم مربوط به نیروهای مسلح در استان کرمان کاهش داشته‌ ایم.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha