اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان است

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: امیدواریم اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح بیشتر از قبل وجود داشته باشد، چرا که این اتحاد خاری است در چشم بیگانگان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر غلامعلیان در دیدار با سردار نظری، گفت: امیدواریم اتحاد همبستگی بین نیروهای مسلح بیشتر از قبل وجود داشته باشد، چرا که این اتحاد خاری است در چشم بیگانگان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را ندارند.

وی اظهار کرد: از زمان شکل گیری سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان بیش از چهار دهه منشأ خیر و برکت در همه عرصه ها بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، افزود: تفکر بسیجی در هر سازمانی ضامن موفقیت و اقتدار آن سازمان است و بدون اغراق هر جا که تفکر بسیج و بسیجی در آن سازمان نهادینه شده، در پیشبرد همه کارها مؤثر و موفقیت آمیز بوده است.

امیر غلامعلیان، تصریح کرد: در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم؛ که وجود تفکر بسیجی در منازل سازمانی، در بین پرسنل نیروهای مسلح و دیگر عرصه ها، ضامن همه موفقیت هایی بوده که تاکنون وجود داشته است.

وی بیان کرد: بسیاری به اشتباه فکر می کنند که گفتن تفکر بسیجی به این معنا است، که آئین نامه های خود و مأموریت سازمانی ارتش را کنار بگذاریم و روابطی که در بسیج است را اعمال کنیم، اما اینگونه نیست، تفکر بسیجی، تفکر کار جهادی و انقلابی است و این مقوله در همه سازمان ها پذیرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش عنوان کرد: امروز اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که یک بازدارندگی مطمئنی در کنار سایر نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور انجام می دهد، این مسئله قطعا به دلیل وجود تفکر بسیجی است، که در این سازمان وجود دارد.

امیر غلامعلیان، اظهار کرد: این اعتقاد راسخ را داریم که اگر ذره ای تفکر بسیجی در بین مسئولان سیاسی، اقتصادی و غیره باشد، فارغ از جناح های سیاسی به فکر خدمت به مردم باشند و با مدیریت و روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی کار مردم را سامان دهند و زیاد درگیر بروکراسی های اداری و مقررات دست و پا گیر نباشند، قطعا کشور از شرایطی که در حوزه های اقتصادی و معیشتی خارج خواهد شد.

وی عنوان کرد: بسیج، این مولود گرانقدر امام راحل را گرامی می داریم و به آن افتخار می کنیم و این مهم را باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح خاری در چشم دشمنان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha