۹ ساعت تلاش برای جستجوی جوان معلول ذهنی در جیرفت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش بی وقفه نیروهای امدادی به مدت ۹ ساعت برای جستجوی جوان ۲۰ ساله معلول ذهنی در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: متاسفانه جنازه این جوان پیدا و به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح، بیان کرد: طی تماس مردمی‌ با سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر استان کرمان مبنی بر مفقود شدن یک جوان ۲۰ ساله دارای معلولیت و اختلال ذهنی در روستای میانده از توابع شهرستان جیرفت، بلافاصله تیم های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اعزام ۲ تیم امداد و نجات از شهرستان جیرفت، افزود: همچنین یک تیم آنست(سگ های تجسس و زنده یاب) از مرکز استان به روستای میانده اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به ۹ ساعت عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای هلال احمر، خاطرنشان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر و نیروهای مردمی متاسفانه جنازه این جوان پیدا و به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

لازم به ذکر است؛ در این عملیات ۱۳ نیروی امدادی با ۳ دستگاه خودروی آمبولانس و پیکاپ توسط جمعیت هلال احمر به کار گرفته شد.

جمعیت هلال احمر استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha