معادن راکد زنجان نیازمند اقدام فوری متولیان امر

فرماندار زنجان، گفت: رفع سریع موانع از پیش روی معادن راکد زنجان، نیازمند اقدام جدی و فوری از سوی متولیان مربوطه امر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پرویز خالقی با اشاره به وسعت اثربخشی معادن در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی اظهار کرد: با توجه به فراهم بودن زمینه بهره برداری کامل از برخی معادن شهرستان زنجان، می طلبد تا موانع سریعاً از سوی متولیان مربوطه امر رفع و شاهد آغاز بکار مجدد آنها باشیم.

وی افزود: نحوه رسیدگی مدیران و مسئولان به مسائل حوزه سرمایه گذاری، معرّف رویکرد مدیریتی منطقه در برابر سرمایه گذاران بوده بنابراین این معیار می تواند از سویی موجبات جذب فعّالان اقتصادی به این خطه شده و یا باعث رویگردانی آنها گردد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه قوانین وضع شده، حدود اختیارات و وظایف اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه اکتشاف، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی را کاملاً مشخص کرده است، بیان کرد: قانون به عنوان بالاترین الگوی کاری، در راستای حل هرگونه مسائل و موانع موجود در مسیر بهره برداری از صنایع و معادن تعیین کننده خواهد بود.

خالقی با اشاره  به ضرورت تحقق برنامه های راهبردی نهفته در شعار سالجاری اشاره نموده و خاطر نشان کرد: امروزه بیش از هر برهه ای به رونق تولید نیاز داریم چراکه با عملی سازی آن، شاهد نمود فرصت های بیشتر شغلی و درنتیجه کاهش انواع مسائل اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha