۵۶۰ میلیارد اعتبار جهت رفع ۳۰ نقطه حادثه خیز جاده های کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان، از تخصیص ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ کمیسیون ایمنی راه ها با ریاست معاون عمرانی استاندار کرمان و با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اعضای کارگروه برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان، گفت: در این نشست نیاز به ۵۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها، گزارش پزشکی قانونی درباره علل تصادفات و تحلیل دانشگاه باهنر از عملکرد کمیسیون ایمنی راه ها مطرح شد.

دکتر موسوی با اشاره به بیشترین تصادفات در محورهای بردسیر، سیرجان، بافت، شهربابک و کرمان از قوه قضائیه درخواست کرد: ضمن برخورد با عوامل موثر، صنایع را مکلف به اصلاح جاده ها کند.

معاون عمرانی استاندار کرمان؛ همچنین تقویت حمل و نقل عمومی استان را در کاهش تصادفات موثر خواند و بر برگزاری مرتب کمیسیون و ارائه گزارش عملکردها تاکید کرد.

موسوی؛ ارسال پیامک هشدار در جاده های پرخطر و نصب تابلو و اعلام تلفات را از راهکارهای موثر برای جلب توجه رانندگان برای کاهش سرعت و توجه بیشتر به رانندگی دانست.

قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز، حضور مدیران در کارگروه، همراهی رسانه ها و اطلاع رسانی موثر در صدا و سیما تاکید و خاطرنشان کرد: حضور بیمه ها و بهزیستی در کمیسیون برای ارائه میزان خسارات پرداخت شده و آمار معلولان تصادفات ضروری است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

@sallamkerman

#اداره_کل_روابط_عمومی_استانداری_کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha