خداحافظی باشکوه مردمان جیرفت با کبوتر خونین بال شهرشان

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید میلاد آزاد داور که طی درگیری با قاچاقچیان و سانحه رانندگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، امروز پنجشنبه با حضور مردم خونگرم جیرفت تشییع و در روستای زادگاهش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امروز هوای جیرفت کمی گرم تر از قبل بود، علاوه بر گرمای هوا که این روزها سایه خود را بر دیار کریمان انداخته؛ گرمای حضور مردمانی احساس می شد، که همه با اشک و دلی داغدار به بدرقه همشهری شهیدشان آمده بودند.

بوی اسفند و صدای طبل و سنج، صدای گریه های خانواده داغدار و دو فرزندش، خاطراتی که از او بر دل همرزمانش جا مانده بود، همه و همه این مراسم را پرشورتر کرده بود.

امروز دیار کریمان شاهد پرپر شدن یکی دیگر از گل های دیار خود بود؛ آنان که از جان خود می گذرند؛ تا مردم در آرامش باشند.

آئین تشییع و تدفین" سرهنگ شهید میلاد آزاد داور" با حضور پرشور مردم جیرفت و مسئولان برگزار شد و جیرفتی‌ ها بار دیگر با وجود گرمای شدید هوای این منطقه، دین خود را به شهیدشان ادا کردند.

این آیین باشکوه امروز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه از چهارراه فرمانداری تا خیابان لرها ادامه داشت و سپس پیکر پاک این شهید به سمت آرامگاه ابدی‌ اش در روستای چینه محل زادگاه وی بدرقه شد.

شهید میلاد آزاد داور دیروز چهارشنبه در اجرای طرح امنیت محله‌ محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شد؛ که طی آن و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شد و پس از آن به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سرهنگ میلاد آزاد داور متولد ۱۳۶۴، متأهل و دارای دو فرزند پسر ۸ ساله و ۱۰ ساله است.

روحش شاد

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha