کد خبر: 202298
۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد

بازی تدارکاتی مقابل فجرسپاسی نشان داد که پرسپولیس نیمکت قوی ندارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود قبل از شروع لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی لیگ یکی رفت و با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. پرسپولیس که با تیم اصلی خود روز قبل مقابل نساجی به تساوی رسیده بود، در بازی مقابل فجر تقریبا با تیم دوم خود بازی کرد. هرچند نتیجه در بازی‌های دوستانه خیلی مهم نیست و اهمییتی ندارد، ولی شکست پرسپولیس با بازیکنانی که اکثرا در طول فصل باید نیمکت نشین باشند، یک هشدار جدی برای کادرفنی این تیم است و به نوعی زنگ خطر را برای یحیی گل محمدی به صدا درآورده است.

تجربه ثابت کرده که تیم‌هایی می‌توانند قهرمان شوند که علاوه بر داشتن یک تیم اصلی خوب و باکیفیت، نیمکت خوبی هم داشته باشند. داشتن نیمکت قوی یکی از لازمه‌های قهرمانی است و در خیلی از بازی‌ها این بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین هستند که می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن دارد و تیمش تکمیل نیست. با این حال شکست مقابل یک تیم لیگ یکی نشان می‌دهد که نیمکت پرسپولیس مثل سال قبل قدرتمند نیست و می‌تواند به یکی از مشکلات پرسپولیس برای تکرار قهرمانی در فصل پیش رو تبدیل شود.

فصل فشرده است و پرسپولیس باید در سال پیش رو در جبهه بجنگد. وقتی بازی‌ها فرسایشی می‌شود، احتمال مصدومیت بالاتر می‌رود و از همین رو نیمکت نشین‌ها و بازیکنانی که کمتر بازی می‌کردند، نقش پررنگی پیدا می‌کنند. گل محمدی چند هفته تا پایان نقل و انتقالات فرصت دارد و می‌تواند از زمان باقی مانده برای تقویت تیمش استفاده کند و با جذب چند بازیکن جدید، کیفیت تیمش را بالاتر ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha