پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان بمناسبت روز خبرنگار

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را گرامی داشت. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید، بمناسبت روز خبرنگار، طی پیامی، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

هفدهم مرداد ماه یادآور تلاش و سخت‌کوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌ پروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاع‌رسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص گذاشته اند.

در همه صحنه هایی که فراجا به دلیل ماموریت های ذاتی خودش باید در خط مقدم بود و حضور داشت، بنده شاهد هستم عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه و صدا و سیما حضوری فعال داشتند و آرامش خاطری را که با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی وجود داشت به جامعه منتقل کردند.

قطعا و مسلما اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.

بی‌ تردید تلاش‌ های شبانه‌ روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را به همه عزیزان و خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور و استان کرمان و همکاران خودم در عرصه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز استان و شهرستان های استان تبریک می گویم و از ایزد منان تداوم عزت و موفقیت بیش از پیش این عزیزان را خواستار و خواهانم.

فرمانده انتظامی استان کرمان

سرتیپ دوم ستاد ناصر فرشید

انتهای پیام

پلیس کرمان/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha