پیام تبریک دادستان سیرجان به مناسبت روز خبرنگار

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سیرجان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سیرجان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

هفدهم مرداد ماه، که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام “روز خبرنگار” مزین شده است ، یادآور تلاشگران صدیق و امینی است؛ که رسالت خطیر آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌ رسانی را بر عهده دارند و همچون ناصحانی امین؛ چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه و منعکس‌کننده حقایق و وقایع هستند.

بی تردید خبرنگاران و فعالان رسانه‌ ها نقش بی بدیلی در ارتقای تصویر رسانه‏ای قوه قضائیه و بهبود عملکرد آن و پشتیبانی از دستگاه قضا جهت تحقق مأموریت‏ های این قوه دارند و ضرورت دارد؛ همکاری دستگاه عدلیه با خبرنگاران و رسانه‌ها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

اکنون که دستگاه عدلیه در گام دوم انقلاب اسلامی و در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه با جدیت هر چه تمام در مسیر تحول گام برداشته، جایگاه اصحاب رسانه را که پرچمداران عدالت گستری و حق طلبی هستند، را پررنگ‌ تر و برجسته‌ تر دانسته و آنان را رزمندگان خط مقدم حمایت و صیانت از حقوق عامه می‌ دانیم.

امید آنکه اصحاب خبر و قلم که در کشور عزیزمان ایران اسلامی رسالت مهم جهاد تبیین را بر عهده دارند، بتوانند در برابر امواج مسموم، مخرب دروغ و تزویر و نیرنگ بدخواهان و دشمنان در انجام وظایف خطیر خود بیش از پیش موفق باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه و خبر در شهرستان سیرجان به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی دستگاه قضایی صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال ، سعادت ، سلامت و توفیق ایشان را خواستارم.

مجتبی قدیمی ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha