تلاش برای حضور بانوان در همه ورزشگاه های کشور

ئیس فدراسیون فوتبال بر حضور خانم ها در ورزشگاه‌ ها برای تماشای مسابقات فوتبال تاکید و تصریح کرد: در تلاش هستیم همه جا مقدمات حضور فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عصر امروز ۱۸ مرداد ماه؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور به اتفاق معاون وزیر ورزش در امور بانوان، سرپرست سازمان لیگ و مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، به منظور بازی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با فولاد خوزستان در اولین دیدار از لیگ بیست و سوم به سیرجان سفر و با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با پیگیری آخرین وضعیت ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان؛ ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار سیرجان به فوتبال، افزود: فوتبال همیشه یکی از مهم‌ ترین و پرطرفدارترین رشته‌ های ورزشی کشور بوده است؛ که همین امر حساسیت‌ ها و مسئولیت‌ ها را دو چندان می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال بر حضور خانم ها در ورزشگاه‌ ها برای تماشای مسابقات فوتبال تاکید و تصریح کرد: در تلاش هستیم همه جا مقدمات حضور فراهم شود.

تاج اظهار داشت: بعضی از ورزشگاه‌ های ما از لحاظ ساختاری قابلیت ورود بانوان را ندارند؛ اما بر اساس برنامه ریزی‌ های صورت گرفته در هفته اول لیگ برتر فوتبال چند بازی با حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه پیش بینی شده است.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان نیز با بیان اینکه زیرساخت‌ های حضور بانوان در ورزشگاه شهید سلیمانی در آرامش، امنیت و حفظ شأن و کرامت این قشر فراهم شده است، گفت: خوشحالیم که ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر میزبان حضور بانوان فوتبال دوست می باشد و امیدواریم بعد از آن به تدریج در ورزشگاه‌ های کشور شاهد حضور بانوان در تمامی مسابقات باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرماننیز با اشاره به ظرفیت باشگاه های صنعتی عنوان کرد: حضور بانوان پس از ورزشگاه آزادی امروز در شهرستان سیرجان محقق شد؛ که این مهم ظرفیت مناسبی برای استان ایجاد کرده و اتفاق مهمی است.

میثم پاریزی با اشاره به پیگیری مجوزهای ورود بانوان به ورزشگاه از مجموعه وزارت و فدراسیون ها گفت: هیچ کس مخالفت و دغدغه و نگرانی در این حوزه ندارد. نباید اتفاقی در نقطه ای رقم بخورد، تا امکان حضور بانوان را تحت شعاع قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی امروز گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان بتواند آغازگری برای حضور بانوان در اماکن ورزشی کرمان و سایر استان ها باشد.

شایان ذکر است؛ عصر امروز اولین بازی تیم فوتبال گل‌ گهر در اولین هفته رقابت‌ های لیگ برتر با تیم فولاد خوزستان برگزار شد.

در این بازی مجوز حضور بانوان تماشاگر برای اولین بار صادر شد و بانوان به تشویق دو تیم پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha