محکومیت ۹۰۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در استان کرمان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان از تشکیل ۲ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده برای قاچاقچیان سوخت و محکومیت ۹۰۱ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ارسلان میری گفت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت در چهار ماه امسال ۲ هزار و ۷۳۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل که از این تعداد هزار و ۱۷ فقره را شرکت نفت کرمان و بقیه را فراجا و سازمان صمت استان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است..

وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان؛ بیان داشت: برای ۵۳ جایگاه دار متخلف که اقدام به فروش فرآورده های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت کردند؛ پرونده تشکیل و ۲۸۲ میلیارد ریال جریمه برای این جایگاه داران تعیین شد.

میری، تصریح کرد: عمده قاچاق سوخت در استان کرمان به ترتیب مربوط به نفت گاز به میزان ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار لیتر، بنزین به میزان ۲۶۸ هزار لیتر و نفت سفید به میزان ۲۶ هزار لیتر است.

وی با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر نظم اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات قاچاق فرآورده های نفتی بر خود لازم می داند در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون مهار تورم و رشد تولید از همه ظرفیت خود و دستگاه های همکار که در امر مبارزه با قاچاق سوخت مشارکت دارند همچون؛ فراجا، شرکت نفت و سازمان صمت نهایت استفاده را داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha