توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و ۱۶ هزار بسته معیشتی در کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان؛ از توزیع یک‌ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۴۷ پرس غذای گرم و ۱۶ هزار و ۳۸۲ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد،از توزیع یک‌ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۴۷ پرس غذای گرم میان خانواده‌ های نیازمند طی روزهای گذشته از ماه محرم خبر داد و گفت: این میزان اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌ های مذهبی، خیران و مساجد طبخ و بین مددجویان و خانواده‌ های نیازمند کرمانی توزیع‌ شده است.

وی افزود: همچنین طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم ۱۶ هزار و ۳۸۲ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی همزمان با ایام محرم و صفر، بیان کرد: همچنین طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم ۱۶ هزار و ۳۸۲ بسته معیشتی به خانواده‌ های نیازمند ارائه‌ شده است.

عسکری نژاد تصریح خاطرنشان کرد: میزان کمک‌ های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی در استان کرمان طی ۱۸ روز گذشته از ماه محرم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.

وی با اعلام روش‌ های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک‌ های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان واقعی برسانند.

کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha