حمایت ۲هزار و ۶۴ معلم نیک اندیش کرمانی از ایتام و محسنین

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۶۴ هزار معلم نیک‌ اندیش استان کرمان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی ۲ هزار و ۵۱۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، با گرامیداشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه به‌ عنوان یکی از مصادیق بارز و عملی تربیت اشاره و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌ های اجتماعی بی‌ تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌ های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌ درستی ایفاء کرده‌ اند.


وی ادامه داد: ۲ هزار و ۶۴ معلم نیک‌ اندیش استان کرمان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی ۲ هزار و ۵۱۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.


مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با قدردانی از این حامیان نیک‌ اندیش، خاطرنشان کرد: حمایت از ایتام و محسنین یک کار ماندنی و باارزش است؛ که خداوند در قرآن کریم پاداش ۱۰ برابری را برای فرد نیکوکار بشارت داده است.


عسکری نژاد اظهار کرد: خیلی از کارها را بر حسب وظیفه انجام می‌ دهیم؛ اما افرادی هستند که بخشی از وقت و ثروت خود را برای کمک به نیازمندان و در راه خدا صرف می‌ کنند و این عمل آن‌ ها در زمره باقیات و صالحات قرار می‌ گیرد.


وی؛ ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان و تصریح کرد: با مشارکت خوب حامیان نیکوکار در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی در استان نداریم و با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌ توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌ نام کرده و حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را به عهده بگیرند.


انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha