دو مدجوی نیازمند از زندان کرمان رهایی یافتند

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: در راستای اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم؛ دو مددجوی زندان کرمان که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می بردند پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی تقی‌ زاده، گفت: دو مددجوی زندان کرمان که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می بردند پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف آزاد شدند. این طلب به ارزش بیش چهار میلیارد ریال بود که پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف شماره ۴۰ مستقر در زندان منجر به سازش گردید و شکات از کل طلب خود گذشت نمودند.

وی افزود: دلیل این بخشش احترام به ابا عبدالله الحسین(ع) بود و شکات به حرمت امام حسین(ع) از حق قانونی و شرعی خود گذشت نمودند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری بیان کرد: پویش به عشق امام حسین(ع) می‌ بخشم تاکنون منجر به سازش قابل توجهی از پرونده‌ها شده و امید است با اجرایی شدن این پویش تا پایان ماه صفر و با تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف، صلح یاران و متنفذین، شاهد صلح، آشتی صاحبان حق و حل اختلاف طرفین پرونده‌ها باشیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: یکی از اصول بنیادین اخلاق اهل بیت(علیهم السلام) اصل گذشت است, که با برگزاری پویش های مناسبتی به نام و حرمت ائمه اطهار و پیروی مردم از سیره اهل بیت(ع) می‌ باشد؛ که خوشبختانه تاثیرات مثبتی در افزایش میزان صلح و سازش و گذشت شکات داشته است.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha