قتل ۴ نفر در یکی از روستاهای «منوجان» استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستاهای منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مصیب آسیابانی در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان های مجاور منوجان هستند؛ که دو نفر از آنها پدر و فرزند و دو نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که این افراد با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده‌ اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب‌ العبور و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده و عامل یا عاملان قتل نیز اقدام به فرار کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی و تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

آسیابانی از مردم درخواست کرد: از توجه به هرگونه شایعاتی خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی‌ های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع‌ رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha