اختصاص ۱۰۱ تن کالای اساسی برای موکب های اربعین استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص ۱۰۱  تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ولی اله زمانی با اشاره به تامین کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری اربعین حسینی(علیه السلام) و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیئت‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج، ۵ تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌های اربعین حسینی(علیه السلام) در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است و با هماهنگی و معرفی نماینده ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تحویل خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت های اعلامی درب انبار می باشد، گفت: برنج هندی "۱۱۲۱" با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزارتومان برای موکب های اربعین در سطح استان زنجان در نظر گرفته است.

زمانی ادامه داد: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب های اربعین استان قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی(ع) برای این ایام گرانقدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تأمین شده است.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha