دادستان سیرجان: با مدیریت شورای شهر، شهردار به محل کارش بر می‌ گردد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در واکنش به استعفای شهردار گفت: شورای شهر سیرجان در مقابل مردم و مسئولان شهرستان و استان در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته‌ اند و مطمئن هستم که اعضای شورا با مدیریت صحیح این اتفاق تلخ، کام مردم را با جلب رضایت شهردار، شیرین خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی در پی استعفای علی‌ اکبر کریمی‌ پور شهردار سیرجان که با واکنش گسترده عموم مردم شهر همراه بود، از پیگیری ماجرا توسط ایشان و اعضای شورای تامین خبر داد و گفت: قطعا اجازه نخواهیم داد، فردی که مردم را به آینده شهر امیدوار کرده، دلسرد شود و عرصه خدمت را خالی کند.

وی افزود: شورای شهر سیرجان در مقابل مردم و مسئولان شهرستان و استان در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته‌ اند و خوشبختانه رئیس و برخی از اعضای شورای شهر حمایت خود را از شهردار پرتلاش سیرجان اعلام کردند و مطمئن هستم که اعضای شورا با مدیریت صحیح این اتفاق تلخ، کام مردم را با جلب رضایت شهردار، شیرین خواهند کرد.

این مقام قضایی ادامه داد: همانطور که امام جمعه محترم نیز در خطبه‌ های امروز نماز جمعه اشاره کردند، اقدامات زیرساختی شهردار ستودنی است و شهرداری از لحاظ سالم‌ سازی، برنامه‌ ریزی صحیح و ریل‌ گذاری فنی، در مسیر درستی قرار گرفته است و مجموعه مدیران شهرستان از این روند حمایت خواهند کرد.

قدیمی، تصریح کرد: بررسی نظرات مردم در فضای حقیقی و مجازی نشان می‌ دهد عموم شهروندان از اقدامات شهردار راضی هستند و مواردی مانند ایجاد گذرها، تملک اراضی بافت فرسوده شهر خصوصا در محدوده بازار و بافت سنتی، باز کردن خیابان بدرجنوبی در محدوده‌ ای که دچار موارد سوء اجتماعی است، ایجاد بوستان‌ های جدید در نقاط حاشیه‌ ای و توجه ویژه به فضای سبز سیرجان که در وضعیت مناسبی درگذشته قرار نداشته است و انجام آسفالت معابر مورد توجه همشهریان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همین که در شرایط اقتصادی فعلی بتوان مردم را راضی نگه داشت و به آینده خوب شهر امیدوار کرد، نشان از تلاش صادقانه، پاکدستی، تجربه و مدیریت شهردار است، که امیدوارم هر چه سریع تر با تجدیدنظر در استعفای خود به شهرداری باز گردند.

دادسرای سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha