تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش گلستان با دستور وزیر

استاندار گلستان از تامین اعتبار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه آموزش و پرورش استان با دستور وزیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در راستای پیگیری موضوعات مرتبط با پروژه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش به همراه سه تن از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با رضا مراد صحرایی وزیر آموزش دیدار و گفت‌وگو کرد و در این جلسه دستورات لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش گلستان توسط وزیر آموزش و پرورش صادر شد.

رضا مراد صحرایی از بهسازی اردوگاه دانش آموزی آشوراده خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم با صندوق ذخیره فرهنگیان برای تکمیل و راه اندازی این پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه های این وزارت خانه در راستای استعدادیابی وزرشی افزود: خانه کشتی دانش‌آموزی استان به نام خانه کشتی شهدای دانش آموزش که بخشی از آن آماده است سریعتر تکمیل می شود تا در موضوع استعدادیابی استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رفع کمبود نیروی انسانی در حوزه آموزش و پروش یکی از برنامه های دولت مردمی در استان گلستان است که مکاتبات در راستای دریافت مجوز بکارگیری نیروی خرید خدمات انجام شده و امیدواریم در سال تحصیلی جدید بخشی از کمبود نیروی انسانی در گلستان رفع شود.

استاندار گلستان در این جلسه با اشاره به حضور ۱۸ هزار دانش آموز عشایری در گلستان گفت: خوابگاه دانش آموزی به‌عنوان خانه دوم دانش آموز اهمیت ویژه‌ای در ارتقا کیفیت تحصیلی آنها دارد.

وی ادامه داد: با احداث خوابگاه دانش آموزشی در شهرستان کمترتوسعه یافته مراوه تپه می توان از ترک تحصیل برخی از دانش آموزان جلوگیری کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تامین اعتبار لازم برای عملیات بهسازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha