رگبار تابستانه به ۹۰ منزل خسارت وارد کرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: در بارنگدگی روزهای گذشته شرق استان ۹۰ منزل مسکونی دچار خسارت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: وقوع سیل و آبگرفتگی ۲۹ مرداد در گلستان، به ۹۰ واحد مسکونی در روستاهای مختلف خسارت کلی و جزئی وارد کرده است.

وی افزود: در پی این بارش‌ها و در پی آن وقوع سیلاب، طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، به ۷۴ واحد مسکونی در روستای قورچای شهرستان آزادشهر خسارت وارد شد که از این تعداد ۳۸ واحد مسکونی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیده‌اند که نیازمند احداث مجدد و ۳۶ واحد مسکونی کمتر از ۵۰ درصد خسارت دیده که نیازمند انجام تعمیرات است.

حسینی تصریح کرد: سیلاب همچنین به هشت واحد مسکونی در روستای «گچی‌سو» بالا شهرستان کلاله خسارت بیش از ۷۰ درصد وارد کرده که نیازمند احداث مجدد بنا بوده و به هشت واحد مسکونی در روستای فارسیان آزادشهر هم کمتر از ۵۰ درصد خسارت وارد شده که نیازمند انجام تعمیرات است..

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: نتایج ارزیابی‌های انجام شده در این سه روستای استان (۴۶ واحد احداثی و ۴۴ واحد تعمیری) به فرمانداری‌ها و مدیریت بحران استان منعکس شده تا مراحل قانونی برای جبران خسارت‌ها به بنیاد مسکن استان ابلاغ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha