افتتاح دو طرح درمانی و عمرانی در شهرستان انار با حضور وزیر کشور

به مناسبت هفته دولت؛ طرح درمانی بیمارستان ۴۲ تختخوابی ولی‌ عصر(عج) شهرستان انار و طرح عمرانی تقاطع غیر همسطح این شهرستان، با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ساناز عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار، گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از سال ۹۴ آغاز شد و اکنون در هفته دولت ۱۴۰۲ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به بهره‌ برداری رسید.

وی افزود: بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار در دو طبقه شامل بخش‌ های اورژانس، داخلی، جراحی، زنان و زایمان و اطفال با هزینه‌ ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان راه‌ اندازی شده است.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان انار، این بیمارستان در ابتدا با ۳۲ تخت مصوبه گرفت و در ادامه با افزایش ۱۰ تخت شامل ارتوپدی، چشم پزشکی، روان و سی‌ سی‌ یو به ۴۲ تخت رسید.

ساناز عبداللهی خاطرنشان کرد: در کنار این بیمارستان یک طرح درمانی دگیر شامل؛ توسعه شامل سیتی‌ اسکن، دیالیز و آی‌ سی‌ یو از سوی خیرین در حال احداث است.

افتتاح دو طرح درمانی و عمرانی در شهرستان انار با حضور وزیر کشور

وزیر کشور نیز در جریان افتتاح دو طرح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان طرح در استان کرمان طی هفته دولت گفت: این طرح‌ ها نشان دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت استان کرمان است.

احمد وحیدی افزود: ظرفیت‌ های بزرگ در بخش معدن، صنایع معدنی و کشاورزی به استان کرمان ویژگی خاصی داده که توانسته و می‌ تواند با بکارگیری و شکوفا کردن هر چه بیشتر آنها رتبه‌ های خوبی را داشته باشد.

وی، رتبه‌ های اول و دوم استان کرمان در حوزه‌ های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی استان در موضوعات دیگر برای رتبه‌ های بهتر وجود دارد.

وزیر کشور، ابراز داشت: این مسیر حرکت که در استان کرمان با همت استاندار، مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، می‌تواند نوید رشد و پیشرفت بیشتری هم باشد.

وحیدی، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار بعد از چند سال وقفه را موجب خوشحالی مردم دانست و گفت: ایست و بازرسی و تامین آب شهرستان انار هم در دست پیگیری است.

گفتنی است، پل تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان ظهر امروز ۶ شهریور ماه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

این طرح از سال ۹۰ آغاز شده و یکی از پرترددترین مسیرهای ترانزیتی استان کرمان است که روزانه بیش از ۲۴ هزار خودروی سبک و سنگین از این محور عبور می‌ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha