تمهیدات لازم جهت تامین سوخت زائران اربعین در نظر گرفته شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان گفت: برای تامین سوخت سفر زائران اربعین حسینی مشکلی نداریم و سوخت جایگاه‌ های بین راهی با توجه به حجم ناوگان مراجعه کننده به آن‌ ها، به صورت ویژه تامین می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید باقر نورالدینی با اشاره به در نظر گرفته شدن تمهیدات لازم جهت تامین سوخت زائران اربعین در کرمان، اظهار کرد: زائران اربعین حسینی از مرزهای پاکستان و افغانستان به استان کرمان وارد و خارج می‌ شوند و شرکت ملی پخش بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته، سوخت این خودروها را تامین می‌ کند.


وی افزود: تمامی تمهیدات لازم در خصوص تامین سوخت وسائل نقلیه این زائران اندیشیده شده و ذخیره‌سازی کافی در انبارهای نفت وجود دارد و جایگاه‌ های عرضه سوخت بین راهی آماده ارائه خدمات مطلوب به زوار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمان؛ ضمن اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، خاطرنشان داشت: برای سوختگیری این زائران یک جایگاه عرضه سوخت در مسیر رفت(جایگاه غروب) و یک جایگاه در مسیر برگشت(جایگاه جهاد نصر) در محدوده استان کرمان تعیین شده است؛ که این عزیزان می‌ توانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha