ضرورت حمایت از کشاورزان در کاهش سرقت محصولات

رئیس اداره پیشگیری از جرائم اقتصادی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: حمایت از کشاورزان باید در اولویت باشد چرا که یکی از دغدغه آنان سرقت محصولات شان می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اکبر حسینی ضیاء در بازدید سرزده از باغات پسته شهرستان راور؛ در حاشیه این بازدید، گفت: با اشاره به اینکه یکی از وظایفی که قوه قضائیه به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم محول کرده است، بحث پیشگیری از جرائم و آسیب ها است.

وی افزود: یکی از جرائمی که در کشور آمار بالایی دارد بحث سرقت است و حمایت از کشاورزان باید در اولویت باشد؛ چرا که یکی از دغدغه آنان سرقت محصولات شان می باشد.

رئیس اداره پیشگیری از جرائم اقتصادی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خاطر نشان کرد: با کمک دستگاه های استانی با محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، یک طرح در کرمان اجرا شده با عنوان طرح پیشگیری از سرقت پسته که طی بازدیدی که داشتیم این اقدام توانسته دستگاه های ذیربط را پای کار بیاورد و بر اساس وظایف ذاتی که قانون به آنان داده است، در این طرح مشارکت کرده و اکنون شاهد کاهش میزان سرقت بر اساس گفته باغداران هستیم‌.

حسینی ضیاء ابراز داشت: با این طرح میزان پرونده ها درخصوص سرقت پسته کمتر خواهد شد و با مشارکت باغداران اقدامات ایجابی وسلبی درخصوص پیشگیری از جرم صورت خواهد گرفت./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha