افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۱ طرح گازرسانی در سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۱۱ طرح گازرسانی در این شهرستان، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی در سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و با آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۱۱ طرح گازرسانی، ۸۷ درصد جمعیت روستایی در سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۲۶۵ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد: در هفته دولت تعداد ۱۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیدند، که ۸۸ طرح در روستاهای بخش گلستان، پاریز و بلورد به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۲۳ طرح در بخش بلورد و پاریز آغاز شد.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه طرح های گازرسانی در روستاهای مرزی با استان فارس در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند، تصریح کرد: با اتمام طرح های گازرسانی در دست اجرای روستاهای شهرستان، درصد بهره مندی جمعیت روستایی از نعمت گاز به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

یعقوبی پور خاطرنشان کرد: به منظور زدودن محرومیت‌ از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی شهرستان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، طی یک ساله گذشته نصب ۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز جدید در سطح شهرستان و ۹۰ کیلومتر شبکه پراکنده در قالب طرح های توسعه گازرسانی از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha