درخواست نمایندگان اردنی برای اخراج سفیر اسرائیل

نمایندگان اردنی در واکنش به هتک حرمت ۵ زن فلسطینی در الخلیل توسط نظامیان اشغالگر صهیونیست، خواستار اخراج سفیر این رژیم از امان شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) ۵۹ نفر از نمایندگان اردنی در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان این کشور خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان شدند.

این نمایندگان همچنین خواستار فراخواندن سفیر این کشور از اراضی اشغالی شدند.

این نمایندگان تاکید کردند که اقدام نظامیان زن اسرائیلی به عریان کردن ۵ زن فلسطینی در الخلیل مقابل چشمان کودکانشان و تهدید آنان با سگ‌های پلیسی اوج انحطاط اخلاقی ارتش و رژیم اشغالگر را می‌رساند که این نتیجه سکوت سازمان ملل، نهادها و پارلمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری در برابر جنایات این رژیم است.

نمایندگان اردنی خواستار انجام تحقیقات فوری در مورد این جنایت آشکار شدند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی به نقل سازمان بتسیلیم اعلام کرد، دو نظامی زن ارتش رژیم صهیونیست با تهدید سلاح و سگ‌های ارتش، اقدام به اهانت و هتک حرمت پنج زن فلسطینی از اهالی شهر الخلیل کرده و آن‌ها را تهدید کردند در صورتی که لباس‌های شان را به طور کامل از تن خارج نکنند، سگ‌ها را به سوی شان رها خواهند کرد.

براساس روایت این سازمان مدافع حقوق بشر حادثه مذکور روز ۱۰ جولای گذشته در ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد زمانی رخ داد که نیرویی متشکل از ۵۰ نظامی صهیونیست به الخلیل یورش برده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha