کد خبر: 204455
۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
ساعت شروع مدارس ۷:۳۰ صبح است

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره شایعاتی مبنی بر تغییر در روز بازگشایی مدارس گفت: آغاز سال تحصیلی قطعاً از اول مهر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره شایعاتی مبنی بر تغییر در روز بازگشایی مدارس اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی قطعاً از اول مهر خواهد بود و هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق پرتال و کانال‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی اعلام خواهد شد.

وی افزود: جشن‌های شکوفه‌ها و جوانه‌ها که به مناسبت ورود دانش‌آموزان به پایه اول و هفتم است در روز ۲۹ شهریور و همچنین مراسم جشن غنچه‌ها که ویژه کودکستانی‌هاست در روز ۱۵ مهر برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برنامه آموزشی هر دوره تحصیلی ساعتی مشخص دارد و هر دانش‌آموز باید به میزان ساعت معین در مدرسه حاضر باشد، اما ممکن است زمان شروع فعالیت مدارس در استان‌های مختلف ناظر به اقتضای اقلیم و شرایط با تصمیمات شورای آموزش و پرورش استان متفاوت باشد.

کاظمی افزود: بر اساس تصمیمات آموزش و پرورش معمولا ساعت شروع مدارس ۷:۳۰ صبح است اما در تهران شاید این تصمیم با ۳۰ دقیقه تاخیر و یا تعجیل گرفته شود تا در ابتدای سال تحصیلی کنترل ترافیک با کمترین مشکلی روبه‌رو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha