آگاهی بخشی جوانان بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن

فرماندار آزادشهر در همایش سراسری مدیران مدارس شهرستان گفت :بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن آگاهی بخشی و افزایش بینش جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از آزادشهر؛ سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن به دنبال تسخیر مغزها، اندیشه‌ها و ایده‌های نسل جوان و نوجوان است و این یعنی ضرورت هوشیاری و بصیرت افزایی در بین جامعه فرهنگیان و دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت.

وی افزود: از آنجایی که دشمن برای نسل جوان و نوجوان ما برنامه‌ریزی و هدف گذاری گسترده‌ای را آغاز کرده و ادامه خواهد داد، هوشیاری و بصیرت افزایی در بدنه آموزش و پرورش بسیار تاثیرگذار و ماندگار است و در این مجال فرهنگیان فهیم و خوش فکر قطعا موتور محرک و پیشران جامعه و شرایط حاکم بر آن بوده و خواهند بود.

کریمی تصریح کرد: جایگاه و منزلت معلم در تعالیم دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد، در این راستا دولت سیزدهم در اقدامی ارزشمند قانون رتبه بندی معلمان را پس از چندین سال معطلی اجرایی نموده است.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت تحول بنیادین در آموزش و پرورش و در دستور کار قرار دادن دولت مردمی سیزدهم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش لازم و ضروری دانست و بر همکاری همه جانبه فرمانداری آزادشهر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha