رویکرد دادگستری گلستان در انتخابات پیشگیرانه است

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استانی و شهرستانی، پیشگیری را تقدم بر مقابله در انتخابات پیشرو دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون در حوزه فعالیت های انتخاباتی، تخلفات و جرایم خاصی گزارش نشده است و تلاش ما در این ستاد بر پیشگیری از تخلفات و جرایم احتمالی در این حوزه است.

آسیابی افزود: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان تشکیل و اعلام شده است و پرونده های تخلفات و جرایم انتخاباتی فوری و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی و رویه واحد بین ستادهای شهرستانی برای رصد و برخورد با فعالیت های انتخاباتی زودهنگام و تخلفات انتخاباتی هدف از برگزاری جلسه امروز بود.

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به همدلی و هماهنگی نمایندگان سه قوه در استان گفت: به مدد همین همدلی چالش های مهم استان مانند پتروشیمی، آشوراده، روستای زیارت گرگان و خلیج گرگان، یکی پس از دیگری ‌حل شد که همین اقدامات سبب افزایش سرمایه اجتماعی در استان شده است.

آسیابی ادامه داد: اقدامات امیدآفرین شور انتخابات را بیشتر می کند و ان شاء الله در انتخابات امسال هم مانند دوره های گذشته میزان مشارکت مردم استان پرشور خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha