بررسی صحت عملکرد  بیش از هزار نازل سوخت مایع در زنجان

سرپرست استاندارد استان زنجان گفت: طی شش ماهه اول سالجاری، تعداد یک هزار و ۳۶۵ نازل به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت، توسط کارشناسان این اداره کل مورد آزمون و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهدی قهرمانی با اشاره به‌ بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان؛ اظهار کرد:  طی شش ماهه اول سالجاری، تعداد یک هزار و ۳۶۵ نازل، توسط کارشناسان این اداره کل مورد آزمون و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد این نازل ها مورد تایید استاندارد بوده است، افزود: کمتر از نیم درصد از این نازل های عرضه سوخت مایع در استان نیاز به تنظیم و بررسی مجدد داشتند.

سرپرست استاندارد استان زنجان، تصریح کرد:  بلافاصله نسبت به پلمپ جایگاه های سوختی که نیاز به تنظیم و بررسی داشتند اقدام شد تا نسبت به اصلاح خطای نازل‌های مردود شده و تنظیم و آزمون مجدد آنها اقدام شود.

قهرمانی با بیان اینکه بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها در راستای وظایف قانونی سازمان استاندارد است، بیان کرد: همچنین این اقدام مهم به‌منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و زیان مصرف کنندگان،است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه هر سه ماه یکبار این بازدید ها انجام می‌شود و در صورت عدم تأیید نسبت به تنظیم و آزمون مجدد اقدام می گردد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با اشاره به الزامی بودن نصب برچسب تأییدیه استاندارد بر روی تمامی نازلهای سوخت مایع، تاکید کرد: از شهروندان زنجانی درخواست می شود در زمان استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع، حتماً به تأییدیه و تاریخ انجام آزمون توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تماس ۳۳۴۴۹۰۷۰ به اداره کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha