دانشگاه باید محیطی مناسب برای تربیت دانشجویان پژوهشگر باشد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان ریگان در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان ریگان، گفت: دانشگاه باید محیطی مناسب برای تربیت دانشجویان پژوهشگر باشد که با ایجاد روحیه نشاط و شادابی همراه با تحصیل علم برای دانشجویان موجبات به ثمر نشستن استعدادها و تلاش ها را فراهم آورد.

روح الله روان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی و تعلیم و تربیت به کارکنان و دانشجویان، اظهار داشت: دانشگاه باید محیطی مناسب برای تربیت دانشجویان پژوهشگر باشد؛ که با ایجاد روحیه نشاط، شادابی همراه با تحصیل علم برای دانشجویان موجبات به ثمر نشستن استعدادها و تلاش ها را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور باید به سمت و سوی گسترش رشته های فنی برود، تا هم از نظر تامین نیروی انسانی کار آمد و افزایش کارآیی و بهره‌ وری افراد و هم از جهت گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی کشور موثر باشند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان ریگان افزود: در واقع می توان گفت خدمات دانشگاه برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور نقش زیر بنایی دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ریگان نیز ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز امامت ولی عصر و هفته دفاع مقدس؛ گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه های آموزشی، اداری مالی، عمرانی، فرهنگی و دانشجویی ارائه و بیان کرد: این باعث افتخار است؛ که شعار دانشگاه پیام نور آموزش برای همه، همه جا و همه وقت که رسالت پیام نور است در کل کشور و در این منطقه جاری است.

عباس زید آبادی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی و در کیفیت آموزشی در رتبه اول قرار دارد.

شایان ذکر است؛ در پایان اعضای کمیسیون مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه ودانشجویان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha