۸۸ هزار تن آرد طی ۶ ماهه نخست سال در استان زنجان توزیع شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در طی ۶ ماهه سال جاری ۸۸ هزارتن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،ولی اله زمانی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی می باشد، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم عزیز زنجانی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲هزار و ۱۰۰ تن آرد خام روستایی در شش ماهه اول سالجاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از ۳۲۴ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۵۱ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، افزود: همچنین ۵۷ هزارتن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص یافته است.

زمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزارتن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha