برگزاری انتخابات سالم و پرشور وظیفه‌ی ستاد انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گلستان در جمع هیأت های اجرایی شرق استان یکی از وظایف ستاد انتخابات را برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گنبدکاووس؛ سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انخابات گلستان در کارگاه آموزشی هیات‌های اجرایی انتخابات در شرق استان گلستان در گنبدکاووس گفت: رعایت اصل وحدت در روند اجرای انتخابات از سوی ارکان مختلف از جمله هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: اولویت دولت حفظ سلامت انتخابات است و از تمام توان خود برای برگزاری این رویداد سیاسی در بهترین شرایط بهره خواهیم گرفت.

مهاجر ادامه داد: انتخابات کار تیمی و شبکه‌ای است و تمام تصمیمات در حوزه‌های مختلف از جمله تایید و یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان بر اساس تصمیم جمعی بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر رعایت اصول حیطه‌بندی، رازداری و امانت‌داری از سوی هیات‌های اجرایی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی به عنوان اضلاع اصلی انتخابات باید مدیریت درستی بر روند برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و نظارت راهبری داشته باشید.

معاون استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هیات‌های اجرایی با برنامه‌ریزی، تعیین شعبات اخذ رای را به آخرین فرصت آن واگذار نکنند و از همین الان پی‌گیر موضوع و رعایت حساسیت‌های مرتبط باشند.

وی بیان داشت: ماده ۱۳ قانون انتخابات دست هیات‌های اجرایی را برای تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز از دستگاه باز گذاشته است لذا انتظار می‌رود چیدمان شعب اخذ رای بهتر از دوره‌های گذشته باشد.

مهاجر در پایان گفت: همه باید دست در دست هم دهیم تا انتخابات ۱۱ اسفندماه در سلامت کامل و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha