اجرای ۱۳ اثر در جشنواره تئاتر گلستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اکران ۹ اثر درقالب جشنواره تئاتر گلستان روی صحنه تالار فخر الدین اسعد گرگانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ صبح امروز الهام متین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست خبری گفت: سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان از دوشنبه ۲۹ آبان تا اول آذرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره نمایش‌های «آقا لیلا» به کارگردانی مجید بیگی، «کشتی» به کارگردانی محسن مقامی، «پینو» به کارگردانی محمد شکری، «کیلومتر ۹۴۴» به کارگردانی محمدرضا مولودی،«مرثیه ای برای توماس کوچولو» به کارگردانی امیرحسین صیدآبادی، «آتلان در سرزمین شمالی» به کارگردانی شهروز ایری، «جعبه چوبی» به کارگردانی عباس محمدی، «به دنبال پر سفید» به کارگردانی فائزه نوآبادی و «بیهوده» به کارگردانی یاسین رضوانی به روی صحنه تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهند رفت.

متین تصریح کرد: همچنین در مدت زمان برگزاری جشنواره، نمایش خیابانی «دخترک و مجسمه» به کارگردانی حسن رجب‌پور، «نقل نقل» به کارگردانی محمدنقابی، «میم» به کارگردانی مبینا کلبادی و «سهراب روزگار ما» به کارگردانی هومن شهرستانی به صورت خیابانی اجرا خواهد داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: کوچک‌ترین بازیگر حاضر در این جشنواره خانم رها زیادلو با هشت سال سن و مسن ترین بازیگر آقای محمد ایری با ۶۰سال سن است.

وی بیان داشت: علاوه بر اهدای جایزه به ۱۵ نفر برتر این جشنواره، چهار اثر نیز در صورت انتخاب به جشنواره ملی تئاترراه خواهند یافت.

متین گفت: ۱۳ اثر از گرگان، بندرگز، بندرترکمن و علی آباد کتول در مرحله نهایی جشنواره استانی تئاتر حضور خواهند داشت و سه داور از هنرمندان استانی و یک داور از هنرمندان ملی آثار منتخب را داوری خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha