کاشت ۳۸ نهال به یاد شهدای زن اهل سنت گلستان

همزمان با اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به میزبانی بندرترکمن ۳۸ اصله نهال به یاد بانوان شهیده اهل تسنن گلستان کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از بندرترکمن؛ در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، کاشت ۳۸ نهال با یاد شهدای زن اهل سنت گلستان در حاشیه اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور انجام شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پس از پایان مراسم با حضور در محل درختکاری گفت: ارتباط خوبی میان بسیج مستضعفان و سازمان منابع طبیعی کشور می باشد و در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کنار منابع طبیعی هستیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: کاشت درخت کار خدا پسندانه ای است بخصوص گونه هایی که هم در صنعت سلولزی کشور و هم در صنایع داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز تصریح کرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش اتحاد و همدلی بین اقوام اعلام شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز بیان داشت: به یاد ۳۸ شهیده اهل سنت که متعلق به استان گلستان است در پیست سوارکاری بندر ترکمن نهال کاری انجام گرفته تا یادبودی از این مراسم و ارزش های بانوان شهیده سرزمین برادری و اقوام به نسل های بعد منتقل شود.

گفتنی است بانو مرجان ناز قلیچی از شهدای حادثه منا، فرماندار بندرترکمن و سومین فرماندار زن جمهوری اسلامی ایران به عنوان شهیده شاخص زن معرفی شده است.

لازم به ذکر است یک هزار و ۶۰۰ نفر از ۱۷ استان امروز در نخستین اجلاسیه بانوان شهید اهل سنت کشور در بندرترکمن حضورداشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha