بازگشت به کار ۲۲۰ نفر با احیا یک کارخانه

فرماندار آزادشهر گفت: با احیا کارخانه آجر ماشینی این شهرستان ۲۲۰ نفر به چرخه کار باز خواهند گشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از آزادشهر؛ سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان و سایر مسئولین برگزار شد گفت:یکی از وظایف و اهداف مهم کمیسیون کارگری، رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد چالش های احتمالی و گره گشایی کارگاه های تولید است.

وی بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکید کرد و افزود: پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی کشور دررگرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده با مدیران واحدهای تولیدی است و کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

کریمی تصریح کرد: حمایت از تولید و گره گشایی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری از اولویت های دولت است و دولت با دنبال حمایت حداکثری از کارگر و کارفرماست.

فرماندار آزادشهر اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

وی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه آجر ماشینی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مجموعه ۵۰ درصد ظرفیت کارگران آن از زندانیان جرائم غیرعمد مالی در زندان و بهبود یافته گان مواد مخدر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha