افتتاح مرکز ویژه ارتباط مردمی سفر در گلستان

همزمان با سفر هیئت دولت به گلستان صبح امروز مرکز ارتباطات مردمی با حضور استاندار گلستان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ صبح امروز علی محمد زنگانه استاندار گلستان با حضور در سالن مرکز پاسخگویی مردمی طی مراسمی مرکز ویژه ارتباطات مردمی دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان را افتتاح کرد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای تسریع دسترسی مردم به مسئولین به ویژه رئیس جمهور محترم و وزرا مرکز ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت های استان آغاز بکار کرده است.

وی افزود: برای خدمت به مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات سازکارهای متفاوتی تشکیل شده که یکی از انان تماس با شماره ۱۱۱ می باشد که از ساعت ۷:۳۰ دقیقه لغایت ۲۱:۳۰ دقیقه شب آماده پاسخگویی به هم استانی های عزیز هستند.

زنگانه تصریح کرد: سامانه www.۱۱۱.ir بصورت آنلاین و برخط بوده و هم استانی های عزیز می توانند از این طریق نیز درخواست های خودرا ثبت نمایند.

استاندار گلستان ادامه داد: برای بررسی درخواست های مردمی همچنین طرح میدانی شهید سلیمانی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمان ها در ۳۰ پایگاه ارتباط مردمی از امروز مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهور محترم در گرگان گفت: طی مراسم دیدار استقبال مردمی رئیس محترم جمهور در روز پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان خودروهای مرکز ارتباطات مردمی (سامد) و کاربران آن مستقر خواهند شد.

گفتنی است طبق اعلام نهاد ریاست جمهوری قرار است هیئت دولت در یازدهمین سفر استانی خود صبح فردا به گلستان عزیمت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha